This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!

Joomla! oplossingen

Uw Joomla! website is een feit maar toch mist er nog iets. U wilt bijvoorbeeld een actuele blog op uw website plaatsen of reclamecampagnes voeren via banners.
Een nieuwsbrief voor geïnteresseerden en/of klanten is een prima medium om mensen op de hoogte te brengen én te houden over de activiteiten die u op uw website laat zien. Daarnaast maken websites gebruik van een community forum voor bijvoorbeeld ondersteuning van uw produkt of dienst. Joomlapartner kan u hierin prima adviseren en de oplossing van uw keuze implementeren.

Ik wil een Joomla! oplossing

Banners kunnen op verschillende manieren worden ingezet door Joomla!Partner. Het meest toegepast zijn Flash banners op externe sites. Met bannering kunt u gericht adverteren en is zeker voor branding ideaal.

De medewerkers van Joomlapartner weten als geen ander hoe belangrijk het kan zijn wanneer u snel antwoord wilt op een vraag of een probleem wilt melden. Joomlapartner heeft hiervoor een Helpdesksysteem geïnstalleerd.

CMS

Een content-beheersysteem of ContentManagementSysteem is een web-applicatie die het mogelijk maakt dat mensen op een eenvoudige manier, zonder technische kennis, documenten en gegevens op internet kunnen publiceren.

Bedrijven en organisaties kunnen nu eenvoudig en snel (binnen 10 dagen) de voordelen van weblogs (blogs) ontdekken.

Waarom een blog?
Met een blog kunt u op een moderne, effectieve en efficiënte wijze intern en/of extern communiceren. Een blog biedt u uitstekende mogelijkheden voor een doelgerichte dialoog met uw doelgroepen, voor vergroting van uw naamsbekendheid en voor het opbouwen en versterken van uw imago. U kunt een blog ook inzetten als intranet en voor intern kennismanagement.

Waarom doet u een email marketingactie? Elke marketingactie, digitaal of via papier, is terug te voeren op een of meer van de volgende doelstellingen:

Nieuws
U wilt een nieuw product of dienst onder de aandacht van uw klanten brengen. Uiteraard met als doel om hun interesse te wekken.

Koop
Is de interesse eenmaal gewekt, kan die overgaan in een koopbeslissing. Dat kan fysiek bij u in het bedrijf zijn, via dealers of rechtstreeks, via uw webshop.

Een website is vaak gericht op een bepaalde groep mensen: veelal mensen met eenzelfde interesse, soortgelijke vragen en de daarbij komende uiteenlopende kennis.

Het internet heeft zich reeds bewezen een zeer goed medium te zijn om mensen met behulp van een community (forum) met elkaar in contact te brengen.