This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!

Joomla! support

De kracht van Joomla! is het zelf kunnen wijzigen en aanvullen van content (inhoud). Waarom is support dan nodig vraagt u zich wellicht af?
Naast het onderhouden van content en het systeem moet er ook onderhoud gepleegd worden aan het technische deel van het systeem. Niet iedereen heeft hier tijd, zin en kennis voor om deze zaken uit te voeren aan hun website.
Om een Joomla! website zoveel mogelijk te beschermen tegen kwaadwillenden, is het belangrijk dat er regelmatig beveiligingspatches en software-upgrades worden uitgevoerd die de kans op misbruik van uw Joomla! website verkleinen. Een Servicecontract zorgt er voor dat uw website altijd is voorzien van de laatste updates en beveiligingspatches.

Ik wil meer informatie over een Servicecontract

Helpdesk

helpdeskOnze helpdesk is telefonisch, via email en via ons Live Support systeem dagelijks bereikbaar (maandag tot en met vrijdag) van 9.00 uur tot 15.30 uur.

Daarnaast zijn wij in de avonduren en in het weekend regelmatig online. Wij zijn dan uitsluitend bereikbaar via ons Live Support systeem; echter kan onze aanwezigheid op genoemde tijdstippen niet gegarandeerd worden.

Wij hebben op onze website diverse video tutorials staan waarmee beginnende gebruikers maar ook meer ervaren gebruikers eenvoudig bepaalde handelingen kunnen bekijken.

Heeft u een vraag of opmerking die niet direct een antwoord behoeft dan kunt u ook contact met ons opnemen via het contactformulier.